lata dagar och sol i tub

jag orkar inte, jag orkar bara inte
det här är jobbigt och allting suger
jag hatar mitt hår igen
jag vill bara bort ifrån det här jävla stället
mora är en töntig stad
jag har vänner, men inte kärlek

jag vet vilka mina riktiga vänner är
det är dom som jag har växt upp med
men jag är så himla trött på att tänka på mig själv
jag orkar inte med dessa dagar då jag bara sitter framför datorn och lyssnar på musik
visst, det kan vara skönt ibland ... Det måste jag erkänna
Men jag tycker att dom är där alldeles för ofta
Jag älskar att vara hemma själv och lyssna på vadfan jag vill på högsta nivå
det är en av mina goda stunder i livet
och att handla, jag älskar det. JAG ÄLSKAR ATT HANDLA
jag vet inte varf´ör men jag blir så glad och excited när jag tänker på det
och resam uuuh vad jag vill resa
varken jag och mina föräldrar har pengarna dock
pengar rusar iväg sjukt snabbbt
och 1050 kr i månaden är inte tillräckligt, för mig.



kommer att leva fattigt i Örebro. men det får man väl ta? :)




ensamhet är bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0