evighet

oändligheten här kommer jag
ska vi skita i alla andra och dra här ifrån?

jag vill leva, leva utan planer
ta allting som det kommer
men fortfarande ha pengar till allt

mina föräldrar är rädda för att det inte ska bli bra
och jag gissar att jag kommer att bli sådan
jag hade en gång en vän som var min klippa
men det tog slut
mitt fel, mitt jävla fel
och jag säger förlåt för alla dumma saker jag har gjort genom åren
för alla gånger jag har svikit, för alla gånger jag har brytit
jag säger förlåt, för att jag inser
jag kan inse vilket en del människor inte kan jämt

jag borde vara glad och nöjd för att folk som ni vill vara i min närhet

utan er är jag inget

imorgon kommer maria hem, då slipper jag ta hand om hennes katter. haha
ha det bra, och ta hand om er. jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0