mata mig

tyvärr så har jag slutat bry mig för ett tag
jag orkar inte bli nertyngd utav andras problem
har blivit det hela livet, alla dessa år, snart 16 år
förlåt
och jag vet att det finns flera som dras med mina sk problem
men jag vill vara lycklig nu, lycklig för stunden
och en bra vän kan man dela sina problem med
men just nu orkar jag inte vara en bra vän

och jag vet inte vart jag och mina vänner tar vägen just nu för att jag har slutat bry mig för en stund
jag har blivit allmänt sur och dum. förlåt för det också
man jag är trött på det här, så jävla trött
och det ska bli så skönt att få flytta härifrån
och jag ska kämpa tills jag kommer ifrån sverige, jävla sverige
jag har en dröm, som jag troligen aldrig kommer att sluta tro på
hoppas att jag får sista skrattet sen, då ska ni få se på fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0